Tuesday, April 6, 2010

be an "ABNORMAL" among NORMAL

做平凡中的不平凡
我自认我是再平凡不过的男人,不想太出名(谁不想??),也清楚有心无力.
I know i'm a simple guy,i don't prefer be so famous.
我不像一般男生爱打机,爱足球,爱泡妞,爱运动......
I'm different from among guys that LOVE GAMES, FOOTBALL,GIRLS (i'm not GAY), SPORTS.....
我倒觉得自己像女生,爱打扮(自然,不刻意=弥补我的平凡),爱逛街,爱完美.
Sometimes i felt myself like a girl, like shopping, dressed up,all wanna PERFECT.
我的知识浅薄,不像别的男人那么稳重,有内涵.
I not like other guys have strong internal, knowledge.
为了不想让自己遗憾,被人看扁,我已努力改变,
I don't want regret for my life, looked down by others, therefore i'm working hard now to change,
MISSION/目标:
1)我会找到信心于运动,不想再瘦干如柴,锻炼成型男必备的身材,给女人安全感.
I will find my confident in sports, desire to have FIT BODY that can protect girls.
2)我会保持我对每个朋友的态度:诚恳,热情,不计较.
I will keep my attitude on socialize with my friends like royalty, warm, helpful.
3)我会继续我爱美的天份,越变越有型,(迷倒人,哈哈)
I will keep on my potential on sense of fashion, i wanna be more attractive.
4)我会闯出一般学业,事业,为我梦想的奢华生活铺路.
I will put more efforts on my studies for my brightness FUTURE n LUXURY life as my DREAM.
5)我会走我自己的风格,不在乎别人怎么想,怎么看.
I will walk out my own style of way, no matter what peoples said, peoples think.
6)我会确定我有了资格与条件,我才会跟人说:"我爱你!"
I will make sure i'm prepared before i say "I LOVE U".

定了那么多目标,不知能否实现.
I'm not sure whether i can DO IT or NOT all those mission i set.
无论如何,我相信时间可以证明一切.
Anyway, i BELIEVE time can be proved it.
一切顺其自然就好,
important, all let it be NATURAL,
给自己太大的要求,往往带来伤害,变成了强求.
TOO much targets on mind will give us troubles, became STRESSED.

No comments: